04
05/2010
2

World of Warcraft: Wrath of the Lich King magyar feliratos előzetes!

Egy kis késéssel de publikálom:


 

 

Címkék: game

A bejegyzés trackback címe:

https://pckfeliratmuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr371973220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2010.05.11. 18:17:47

Köszönöm a feliratot! Ez mekkora egy játék :)

Cpt.Price · http://www.burningdown.blog.hu 2011.09.02. 16:51:56

A WotLK(A Lich King Haragja) az egyik legjobb MMORPG kiegészítő amivel találkoztam.Nekem az egyik kedvenc játékaim albumba sorolhatnám mert ez a kiegészítő nagyon jó!De a BC (Lángoló Hadjárat) sem kutya!Azis nagyon jó, a végén Illidan FőBossal szembekerülés nagyon jól sikeredett!Először azt hittem tényleg olyan nagyon nagy de mégsem!Csak egy Spell amitől erősebb, védelme is megnő és nagyobb lesz!De a World of Warcraft sorozat a Warcraft I, II és a III-ra alapoz!(ha rosszul gondolom akkor bocsánat) de szerintem a legjobb a Kataklizma!Új helyekkel, elvátozásokkal, új FőBossal és még minden mással!De ebben nekem a Worgen tetszik :) fürge, erős és méghozzá nagyon okos is ;) (aki játszik vele okosan használja ki a Worgenek képességeit)
süti beállítások módosítása